muslimah blog
ABOUT DIARY LINKS TWITER FACEBOOK
Duhai S.A.H.A.B.A.T
Ahad, 31 Mac 2013 • 6:15 PG • 0 comments

sye nak doa dulu~ join laa.. sekali! -.-
Bismilahhiramanirahim.. Ya Allah ,Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..jika benar la dy adalah sahabat yang terbaik untuk ku, yang membawa ke Arah kebenaran..dalam merahi reda Mu.. maka aku Mohon agar jagalah Persahabatan kami ini! sehingga akhir hayat kami,Namun jika dy adalah sahabat ku yang membawa ke arah lembah durjana..Maka aku mohon..sucikan la hatinya..dan berikanla dy hidaya Mu Ya Allah! bimbing la dy dalam merahi keredaan Mu Ya Allah!
Amin~

Assalamualaikum! harap kawan semua shat ye! naakk tnya ney..ada tak join sye tdi ..baca doa kat atas tu?
daaa!? ukey! gud! semoga doa kta d dengar oleh Allah..amin
ney nak cite pasal SAHABAT 7 perkataan yang sangatttt laa berharga! dan mempunyai maksud tersurat dan tersirat..
hemm...Zaman karang ney ssh nak dpt kawan yang bergelar SAHABAT!  
ssh nak tahu kawn kta tu mmpu membawa kta ke arah jalan Allah yang d redaa oleh Allah~! atau kawan yang membawa ke arah lembah durjana..kann...
 sahabat tu penting! krana iyanya separuh dari I.M.A.N .. 

"tidak (sempurna) iman seorang diantara kalian sehingga dia mencintai saudaranya sebagaimana dia mencintai dirinya sendiri" 
riwayat bukhari& muslim

Haaa! kannn daa kte..sahabt tu pon separuh dri iman..
tpi sdih -.- ada kawn yang lebih pentingkan Boyfrend dri kawan sendiri~ alaa..sdihnya sye dgr..tpi mmg bnyak kess mcm ney!
tpi bgi sya la kalau kta daa dpt sahabt yang baek tu..jangan ktaa lepass kann..sush tau maw dpt sahabat y baek..kalau boyfrend tu senang je(1 kali petik jari 10 yang dtg makk oii) huhu..
jdi kalau daa ada kawan tu hargai la..jangan laa pulak abaikan..~
ada yang tahap krtikal smpi sombong kat sahabat sendiri..Astagafirullaalazimmm...

ingat tak lagu UNIC tu
ohhh..kawan jadi la seperti si matahari ~
membakar diri  demi insan sejagaat..~
HAAaa~ kan best mcm tu..
ukey tu jee..
sekian, Assalamualaikum..!
peringatan : utk diri ku, keluarga,sahabt,kawan.dan Hamba Allah kat bumi ney~


PAST
The Disclaimer
Hello. assalamualaikum . welcome to my simple blog . do read , do follow okey . thank uk ! enjoy ! :)


Chat with me!


Your chatbox here! (width 200)

Follow me


My status

kita pasti akan d tolong oleh Allah jikalau kta minta tolong dgn Nya . ^_^

Blog Archive

  • Sitti Hajar Binti Ahmad Sabir (Al Fatihah)
  • Sombong
  • pray for Lahad Datu, Kunak, Tawau,Semporna
  • AnaK kUCING baRu!
  • SPM punya pasal!
  • Tarikh SPM d umum kan pada 20/03/2013 aduihaiiii...
  • Red famliy
  • Karya A.UBAIDILLAH ALIAS. Novel kala cinta & wahyu...
  • Novel warkah cinta berbau syurga! nak Novel neyy.....